Βιωματικό Σχολείο
Για τους μικρούς μας μαθητές το πρώτο ακουστικό ερέθισμα δεν είναι αρκετό τις περισσότερες φορές. Εάν όμως το δουν, θα το θυμηθούν κι αν το κάνουν πράξη … θα το εμπεδώσουν! Θέλοντας να δώσουμε στ α παιδιά ένα πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον εμπλουτίζουμε το βασικό μας πρόγραμμα με βιωματικές δράσεις έτσι ώστε να συμμετέχουν σωματικά και συναισθηματικά σε δραστηριότητες και να βιώνουν … τη γνώση. Οι μικροί μαθητές ζυμώνουν ψωμί, φτιάχνουν μουστοκούλουρα, φυτεύουν φακές, βάφουν κόκκινα αυγά, κάνουν πειράματα φυσικής, προσπαθούν να ερμηνεύσουν φαινόμενα και αλλαγές που συμβαίνουν γύρω τους, ακολουθούν βασικούς κανόνες υγιεινής και μεσογειακής διατροφής.
Διαδραστική Τάξη
Έχουμε εισάγει διαδραστικούς πίνακες στα τμήματα προ -νηπίων και νηπίων. Ο διαδραστικός πίνακας αποτελεί ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τόσο τον εκπαιδευτικό όσο και τους μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Με τα μαθήματα ρομποτικής τα παιδιά κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και βλέπουν τις εντολές τους να εφαρμόζονται σε πραγματικές κατασκευές.
Τα παιδιά μαθαίνουν να διαβάζουν και να γράφουν αφού μάθουν να είναι ενεργοί ομιλητές και ακροατές.
- Δανειστική βιβλιοθήκη: το βιβλίο γίνεται παιχνίδι, χαρά, γνώση, επικοινωνία, δημιουργία
- Δημιουργική απασχόληση: το παιχνίδι είναι πυρήνας της μάθησης
- Περιβαλλοντικά προγράμματα: καλλιέργεια της ευαισθησίας απέναντι στη φύση
- Μαθαίνω να ζω υγιεινά: τα παιδιά γνωρίζουν το σώμα τους
Nηπιαγωγείου
Mαθησιακοί Στόχοι
Προσδιορίζονται σύμφωνα με τα στάδια ανάπτυξης των παιδιών αυτής της ηλικίας, με σκοπό να τους προετοιμάσουν για το σχολείο και να τους ωριμάσουν κοινωνικο-συναισθηματικά.
Eνεργητική, βιωματική, συνεργατική και διερευνητική μάθηση
Mεθοδολογίες
Δίνεται έμφαση στη διαθεματικότητα: θέτοντας ένα κεντρικό θέμα, γίνεται συζήτηση και επεξεργασία, μέσα από πηγές και οπτικο-ακουστικό υλικό. Το θέμα αναλύεται με την οπτική διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων (γλώσσα, μαθηματικά, μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή, αγγλικά κλπ.)