Τα  Εκπαιδευτήρια  Σακκά  , με το βλέμμα στραμμένο στην πρωτοπορία και στις νέες εκπαιδευτικές εξελίξεις, υλοποιούν το όραμά τους: ένα Σχολείο που διατηρεί τα βιώσιμα στοιχεία του παρελθόντος και παράλληλα παρακολουθεί τις σύγχρονες κοινωνικές αξίες και τις αντιλήψεις μιας παγκόσμιας προοπτικής.

Το Τμήμα Καινοτομίας και Βέλτιστων Πρακτικών, του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης διοργάνωσε  στις 30 Μαρτίου 2019 την εκδήλωση “Introduce my city” στο Ίδρυμα Ευγενίδου. Η εκδήλωση αποτέλεσε  το τέταρτο και τελευταίο μέρος του “Code my city”, μιας πιλοτικής εφαρμογής που υλοποιείται στο πλαίσιο της πολιτικής καινοτομίας του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και εντάσσεται στην Ατζέντα Καινοτομίας 2019 και στο Εθνικό Σχέδιο για τις Ψηφιακές Δεξιότητες 2019 “Digital Skills for Digital Greece ”.

 

Με  γνώμονα  τη  συνεχή  εξέλιξη τα  Εκπαιδευτήρια  Σακκά  συμμετείχαν  στη δράση Code week τον Νοέμβριο  στο  ίδρυμα  Σταύρος  Νιάρχος , με στόχους τη μετατροπή της σχολικής αίθουσας σε εργαστήρι, την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και την ανάπτυξη soft skills, που είναι απαραίτητα για την επιτυχή κατανόηση των νέων τεχνολογιών   και  κατάφεραν  να  ολοκληρώσουν  την  απαιτητική  αυτή  εργασία  και  να  την παρουσιάσουν στην ειδική τελετή  ενώπιον  άλλων  σχολείων  και  παριστάμενων   φορέων του Υπ[ουργείου.

Οι   μαθητές της  Ε΄ τάξης  Κυπρίδης  Δημήτριος , Κωλέττης  Θάνος, Μπαμπούρη  Ευαγγελία  , Οικονόμου Χρήστος  και  Σαμορέλη  Ασπασία παρουσίασαν  την  εργασία  τους  αναδεικνύοντας  τον Μύλο  Ματσόπουλου  και την ιστορία  του.

Οι  μαθητές  της  Στ’  τάξης  Ανθοπούλου  Ζωή, Καμέα  Χρύσα, Κρομμύδας  Βαγγέλης, Μπολομύτης  Πάνος  και  Πλιάτσικας  Απόστολος  παρουσίασαν   την  εργασία  τους  αναδεικνύοντας     τους  μεγάλους  μουσικούς  δημιουργούς   των  Τρικάλων.

 

Το Έργο με αντίκτυπο περίπου 250 μαθητές, ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2018 με σκοπό τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας από τον χώρο της εκδήλωσης στη σχολική αίθουσα, με την ταυτόχρονη επέκταση των εκπαιδευτικών στόχων στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στους μαθητές πέραν του προγραμματισμού, όπως η ανάλυση και η σύνθεση, η συνεργασία σε ομάδες, κλπ. Η προσπάθεια των μαθητών και των καθηγητών τους ολοκληρώθηκε σε μια ειδική τελετή επιβράβευσής τους, στην οποία οι μαθητές παρουσίασαν  ένα animation διάρκειας τριών λεπτών περίπου, με κεντρικό θέμα την πολιτιστική προβολή του τόπου τους.

Τον Οκτώβριο ξεκινήσατε όλοι μαζί ένα όμορφο ταξίδι ψηφιακής γνώσης που σήμερα ολοκληρώνεται. Βέβαια, αυτό είναι ένα μικρό μόνο ταξίδι στο μεγάλο ταξίδι της γνώσης και της ζωής που έχετε μπροστά σας», σημείωσε η κ. Ξενογιαννακοπούλου στους παρευρισκόμενους μαθητές και στους δασκάλους τους  κατά  τον  χαιρετισμό της  στην  εκδήλωση.